Saturday, December 14, 2013

პროექტი

პროექტის  სახელწოდება

რა როლი აქვს თანამედროვე ხელოვნებას ჩვენს ცხოვრებაში







პროექტის მთავარი იდეა
მოსწავლეებმა შეძლონ თანამედროვე ხელოვნების შესახებ მიღებული ცოდნისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება ცხოვრებაში





პროექტის აქტუალობა
პროექტის მსვლელობა:ღონისძიება:"სად,რა,როდის,ვინ დახატა?;პრეზენტაცია თანამედროვე ხელოვნების მიმდინარეობების შესახებ,ნახატის  შესრულება,აოცნობა და მხატვრული ანალიზი;თანამედროვე სტილის ნივთების შექმნა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს დაეუფლონ ცოდნას თანამედროვე ხელოვნების შესახებ და გამოიყენონ ცხოვრებაში
პროექტის მიზნები
მოსწავლეს შეექმნას წარმოდგენა თანამედროვე ხელოვნების მიმართულებებზე;მოს. შეძ.შექმნას ნახატი ავანგარდულ სტილში;გააკეთოს ნივთები არატრადიციული მასალის გამოყენებით





მონაწილეთა ასაკი
13-14 წელი
ვადები ხანგრძლივობა
2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები|პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
 მოსწავლეების მიერ შესრულებული ნახატები ,გაკეთებული ნითები(ხელჩანთა,საყვავილე,ჭაღი დაა.შ.)



ოექტისათვის საჭირო რესურსები
სახატავი ქაღალდი,ფანქრები,საღებავები,არატრადიციული მასალა,კომპიუტერი,მაგიდები,სკამები,ტრანსპორტი
პროე
ქტის მსვლელობა
1.დაგეგმვა და თემის შერჩევა-1დღე
2.მომზადება: (9დღე)
ჯგუფების შექმნა(იქმნება 5ჯგუფი) და მოვალეობების გადანაწილება-1ჯ-პასუხისმგებელია მუსიკალურ გაფორმებაზე და კომპიუტერულ ოპერეციებზე 
2ჯ-აკეთებს ნახატების გამოფენას და დეკორაციებს
3დანარჩენი ჯგ. მონაწილეობს რონისძიებაში "სად,რა, როდის ,ვინ დახატა?"ყოველ ჯგუფში 5 მოსწავლეა.ყელა ჯგუფს აქვს სახელწოდება
1-კუბისტები
2-სიურეალისტები
3-აბსტრაქციონისტები

ყოველი ჯგუფიდან  2 მოსწავლე ამზადებს და აკეთებს პრეზენტაციას ჯგ.მხატვრული მიმდინარეობის შესახებ;
2მოსწ. აკეთებს არატრადიციული მასალისაგან ნივთებს(ჩანთა,საყვავილე,...)
1მოსწავლე ასრულებს ნახატს მხატვრ. მიმდინარეობის შესაბამისს
3-განხორციელება:
ღონისძიების ჩატარება(1 დღე),რომელიც შედგება 5 ტურისაგან:პრეზენტაცია;ინტელექტ. შეკითხვები;მუსიკალური ნომრები;ნახატის შესრულება;რაიმე ნივთის დიზაინის შექმნა.
ექსკურსია  ხელოვნების მუზეუმში (2დღე)
4-შეფასება(1დღე)
საგნებთან/საგნობრივ  ჭგუფებთან/ესგ სთან კავშირი
ისტორია,მუსიკა,ისტი

No comments:

Post a Comment